Преглед на стока

При доставка клиентът е длъжен да отвори пратката и да провери дали е запазена нейната цялост в присъствието на куриера. Ако продуктът е счупен или наранен, необходимо е това задължително да се обяви на куриера в момента на доставката. В противен случай стойността на пратката и на доставката остават за сметка на клиента. "ПеТерм" ЕООД не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер.

При получаване на пратка, преди да впише своето име и подпис като получател, потребителят е длъжен да се увери в целостта на опаковката на пратката. В случай на констатирани увреждания на пратката или опаковката, съвместно с куриера се съставя констативен протокол в два екземпляра — по един за всяка от страните, в който се описват видът, състоянието на опаковката и наличното съдържание на пратката. Рекламации следва да се предявяват в момента на получаване на пратката, преди тя да бъде приета от куриера.

Ако клиентът не хареса поръчаната от него стока, той има право да я замени с друга стока по свое желание или да я върне в обекта на "ПеТерм" ЕООД, откъдето я е закупил. Доставката е изцяло за сметка на клиента. Това не се отнася за персонализираните продукти, които са с лична снимка, текст, други лични данни или дата.